Aktivace účtu následuje po úspěšném založení účtu Moje PRE. Naši pracovníci Vám již účet Moje PRE založili. Pro vstup do účtu Moje PRE postačuje, abyste si účet aktivovali.
Aktivaci účtu Moje PRE dokončíte zadáním hesla a aktivačního kódu, který Vám zašleme na telefonní číslo, které jste potvrdili při založení účtu. Platnost aktivačního kódu je omezená, proto mějte svůj mobilní telefon u sebe!
SMS zprávu s aktivačním kódem Vám odesíláme ihned po potvrzení přihlašovacího hesla tlačítkem ZASLAT AKTIVAČNÍ KÓD. Mobilní operátor Vám doručí SMS zprávu s aktivačním kódem do několika málo vteřin.
V případě, že jste úspěšně potvrdili své přihlašovací heslo tlačítkem ZASLAT AKTIVAČNÍ KÓD a neobdrželi jste SMS zprávu s aktivačním kódem:
ověřte, zda zobrazené telefonní číslo pro zaslání SMS s aktivačním kódem přesně souhlasí s Vaším telefonním číslem
v případě, že telefonní číslo souhlasí, opakujte zaslání aktivačního kódu odkazem Znovu zaslat aktivační kód
neobdržíte-li SMS s aktivačním kódem ani po opakovaném požadavku na jeho zaslání, kontaktujete Zákaznickou linku PRE 800 550 055, případně svého obchodního zástupce.
Nedaří se Vám aktivovat účet Moje PRE?
Rádi Vám pomůžeme, kontaktujete Zákaznickou linku PRE 800 550 055 nebo nám napište na pre@pre.cz.
Platnost odkazu vypršela
Kontaktujte Zákaznickou linku PRE 800 550 055, pre@pre.cz nebo svého obchodního zástupce.