Zákaznická linka PRE je specializované pracoviště, které zajišťuje veškeré vyřizování telefonických dotazů, žádostí, reklamací, stížností a zároveň poskytuje vybrané služby. Každý Váš podnět bude automaticky zaznamenán, což přispěje k přesnému vyřízení Vaší záležitosti. Kromě telefonického spojení nás můžete oslovit také elektronickou poštou.
Telefon | 800 550 055 (pro volání ze zahraničí: +420 267 055 555) |
800 550 055 (pro volání ze zahraničí: +420 267 055 555) |
Kontakt
|
||
Provozní doba
|
pondělí – pátek 8:00-18:00 |
Mimo provozní dobu, kdy Vám nejsou k dispozici naši operátoři, můžete využít kontaktní formulář
Vážení zákazníci,
na naší zákaznické lince v posledních dnech evidujeme velký nárůst počtu příchozích hovorů.
Pro vyřízení vašich požadavků jsou vám k dispozici naše webové stránky Potřebuji zařídit.
Děkujeme za pochopení.
Informace o:
* Informace označené hvězdičkou můžete obdržet také v automatickém hlasovém systému (AHS).
K urychlení komunikace přispěje, budete-li znát číslo svého zákaznického účtu. Najdete je na faktuře za elektřinu.
Výběr služeb, které Vám po telefonu nabízíme, je veden snahou nalézt rozumný kompromis mezi maximem poskytovaných služeb, platnou legislativou a ochranou osobních údajů. Proto bohužel není možné zajišťovat telefonicky a na počkání všechny služby, které PRE svým zákazníkům poskytuje.